Reklamační řád

Petra Zedníčková

IČ 71069828

Se sídlem:  Sluneční 1119, Mníšek pod Brdy 252 10

 

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Tento reklamační řád ("Reklamační řád") upravuje vztahy mezi poskytovatelem služby Petrou Zedníčkovou, se sídlem Sluneční 1119, Mníšek pod Brdy 252 10, IČ: 71069828 ("Poskytovatel Služeb"), a zákazníkem ("Zákazník") při poskytování služeb spočívajících zejména v:

a) poskytování masáží různých částí těla rozličnými metodami a technikami, které jsou včetně kontraindikací, doby trvání a cen popsány na webových stránkách www.masaze-pod-skalkou.webnode.cz

 (to vše dále jako "Služby").

2. POSKYTNUTÍ SLUŽBY

2.1. Termín poskytnutí služby musí být vždy řádně objednán a dodržen tak, jak je uvedeno ve Všeobecných obchodních podmínkách zveřejněných na stránkách www.masaze-pod-skalkou.webnode.cz

2.2. Bezprostředně před poskytnutím služby je Zákazník seznámen s jejím průběhem a v případě, že souhlasí s takto poskytnutou službou, podepisuje informovaný souhlas, jehož součástí je i seznam kontraindikací.

2.3. V případě, že Zákazník Poskytovatele služby neseznámí s tím, že trpí některou z uvedených kontraindikací a nebo později, že se jeho zdravotní stav od poslední návštěvy změnil, není možné službu reklamovat a Zákazník přebírá plnou zodpovědnost za případné zdravotní následky.

3. VADY

3.1. Reklamace poskytovaných služeb musí být Zákazníkem učiněna bezodkladně a na místě, kde byla služba poskytnuta. Zákazník musí hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením Poskytovatele služby. O reklamaci je vyhotoven písemný zápis, tzv. reklamační protokol. Jeho originál zůstává Poskytovateli služby a kopie slouží jako doklad pro Zákazníka.

4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

4.1. Poskytovatel služby o reklamaci rozhodne ihned a to dle jeho uvážení buď poskytnutím slevy, vrácením peněz nebo okamžitou nápravou. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po Zákazníkovi.

4.2. V případě, že Poskytovatel Služeb reklamaci zamítne, vydá Zákazníkovi písemné odůvodnění zamítnutí.

5. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU

5.1. Během celé masáže má Zákazník osobní věci a cennosti ve stejné místnosti, kde služba probíhá. Provozovatel však za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži neručí. Například pokud si Zákazník sundá šperk, není v moci Poskytovatele služby neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté. Není možné poté obvolávat pozdější klienty, zda něco neukradli apod. 

6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1. Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 9. 2016.

7. KONTAKT NA ČOI

https://www.coi.cz/

 

Kontakt

Masáže pod Skalkou Sluneční 1119
Mníšek pod Brdy
25210
608 113 066
317 070 054
petdream@seznam.cz